• تاریخ انتشار : 1399/01/23 - 15:06
  • بازدید : 1838
  • تعداد بازدیدکننده : 58
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

اطلاعیه مهم اداره آموزش در خصوص آموزش مجازی

تداوم تعطیلی کلاسهای آموزشی و ارائه دروس و ژورنال کلاب به صورت آنلاین و مجازی

دانشجویان و دستیاران گرامی

با توجه به تداوم تعطیلی کلاس های آموزشی و ارائه دروس بصورت مجازی، ذکر نکات زیر جهت اطلاع و اقدام شما عزیزان ضروری است:

1- در حال حاضر سامانه نوید مهمترین و اصلی ترین راه ارتباطی، و به عنوان جایگزین کلاس های حضوری، جهت ارائه محتواهای آموزشی بوده و ضروری است دانشجویان گرامی با مراجعه به صفحه شخصی خود نسبت به دریافت فایل ها و (در صورت وجود) انجام تکالیف مربوطه اقدام نمایند. با توجه به عدم وجود کلاس های حضوری، مراجعه دانشجویان به سامانه به منزله حضور و غیاب کلاسی محسوب شده و در امتحانات آخر ترم لحاظ خواهد شد.

2- کلیه امتحانات حضوری (شامل امتحانات میان ترم) تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد. بدیهی است برنامه جدید امتحانات پس از عادی شدن شرایط تنظیم و از طریق همین وب سایت به اطلاع عزیزان خواهد رسید.

3- دانشکده آمادگی برگزاری ژورنال کلاب آنلاین و مجازی برای دستیاران را داشته و از دستیاران گرامی درخواست می گردد با هماهنگی گروه مربوطه نسبت به برگزاری منظم و هفتگی ژورنال کلاب و سمینار بعنوان بخشی از برنامه آموزشی ترم جاری اقدام نموده تا احیانا مشکلی در انتهای ترم از لحاظ اخذ نمره مربوطه ایجاد نگردد. ضمنا امکان برگزاری جلسات گزارش پیشرفت به صورت مجازی فراهم است و جهت هماهنگی و دعوت کمیته داوری می توانید مطابق روال گذشته اقدام نمایید.

4- درخواست های اداری مربوط به امور آموزش همچون گذشته انجام می پذیرد. لیکن بدلیل اهمیت سلامت دانشجویان گرامی، اکیدا توصیه می گردد که دانشجویان از مراجعه حضوری تا حد ممکن خودداری نموده و درخواست های خود را از طریق ایمیل به آدرس education.pharmacy@sbmu.ac.ir  ارسال نمایند. درخواست ها به محض وصول توسط همکاران ما بررسی و در اولین فرصت اقدام خواهد شد. ضمنا خواهشمند است درخواست های خود را در فرمت استاندارد که در قسمت "فرم های آموزشی" در وب سایت دانشکده موجود است تنظیم و با ذکر مشخصات کامل و امضا و تاریخ ارسال نمایید.

  • گروه خبری : آرشیو اخبار معاونت آموزشی
  • گروه خبری : 90556
کلمات کلیدی

تصاویر

×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست