شرح وظایف:
1) برقراری ارتباط موثر با دفاتر توسعه
2) شبکه سازی دفاتر توسعه دانشگاه
- شناسایی افراد / فرایندهای برتر آموزشی
- ارزش گذاری و برجسته سازی فرایندهای برتر
- ثبت و تهیه فهرستی جامع از اعضای هیات علمی علاقمند و فرایندهای برجسته در سطح دانشکده ها و مراکز آموزشی
- به اشتراک گذاری اطلاعات و نمونه های برتر
3) بسترسازی برای فعالیتهای اجرایی دفاتر توسعه از طریق جلب حمایت ، امکانات و بودجه های مورد لزوم
4) توانمندسازی هیات علمی
- توانمندسازی اعضاء دفاتر توسعه
- طراحی و اجرای کارگاه های آموزشی اختصاصی جهت اعضاء دفاتر توسعه توسط کارشناسان مرکز مطالعات
- توانمندسازی اعضاء هیات علمی به پیشنهاد دفاتر توسعه
- طراحی و اجرای کارگاه های آموزشی عمومی و اجرای آن توسط اعضاء دفاتر توسعه زیر نظر کارشناسان مرکز مطالعات
- ایجاد جوامع یادگیری نمونه در حیطه های مختلف آموزش پزشکی و هدایت و ارزشیابی آنها
5) پروژه های آموزشی
- انجام نیازسنجی در زمینه آموزشهای اعضاء هیات علمی دفاتر توسعه
- تعیین و ابلاغ اولویتهای عملکرد دفاتر توسعه در راستای رسالت و برنامه های سالیانه مرکز توسعه
- طراحی و هدایت پروژه های آموزشی چندرشته ای (چند دانشکده ای)
6) نظارت و ارزشیابی و بازخورد بر عملکرد دفاتر توسعه بر اساس آئین نامه وزارتی و سیاستهای دانشگاهی
7) زمینه سازی ارتقاء عملکرد اعضاء هیات علمی و دفاتر توسعه با بهره گیری از سیاستهای تشویقی در هر زمینه