مسئول کارگزینی و دبیرخانه |
آقای معزز | داخلی 319 |
کارمند دبیرخانه | خانم خیرخواهان | داخلی 204 |
کارمند دبیرخانه | آقای احسانی | داخلی 204 |
کارگزین | خانم جوکار | داخلی 204 |
تلفن های دانشکده: 120-02188200118 تلفن مستقیم دبیرخانه و کارگزینی: 88872751 |
مسئول کارگزینی و کارگزین:
شرح مسئولیت و اختیارات :
۱-بررسی و صدور احکام کارگزینی اعضای هیات علمی و غیر هیات علمی
۲-مطالعه و بررسی قوانین و مقررات مربوط به امور شاغلین و بازنشستگان
۳-انجام مطالعات لازم در مواردی از قبیل طبقه بندی مشاغل و ...
۴-تهیه شرح وظائف پستهای سازمانی با همکاری واحدهای ذیربط
۵-برنامه ریزی و تمشیت و سرپرستی امور مختلف کارگزینی
۶-صدور حکم بازنشستگی
۷- صدور حکم انتصاب کارکنان و اقدام در مورد پرداخت حق سرپرستی و حق مسئولیت آنان طبق دستور و رعایت ضوابط
۸- اقدام در مورد انتقال کارکنان متقاضی به سایر واحدها و صدور تسویه حساب و ارسال پرونده آنان پس از طی مراحل قانونی
۹- اقدام در مورد اجرای تصمیمات کمیته تخلفات اداری کارکنان برحسب مورد ( انتقال ـ اخراج ـ جابجائی)
۱۰- اقدام در مورد صدور تسویه حساب پرسنل متوفی ـ اخراجی ـ بازنشسته و صدور حکم خروج از خدمت
۱۱- محاسبه کارت حضور و غیاب کارکنان ساعتی و تنظیم لیست آنان بمنظور پرداخت حق الزحمه
۱۲- رسیدگی و اعلام ایام بیماری کارکنان به سازمان تأمین اجتماعی جهت دریافت حقوق ایام بیماری
۱۳- بررسی حضور و غیاب کارکنان و تنظیم لیست کارکرد ماهانه آنان بمنظور پرداخت حقوق ، اضافه کار ، ایاب ذهاب در هر ماه
۱۴- ثبت مرخصی استفاده شده کارکنان ( ساعتی ـ روزانه ) و مرخصی استعلاجی آنان در کارتکس مربوطه
۱۵- محاسبه مرخصی استفاده شده کارکنان در پایان هر سال با کسر مرخصی استحقاقی سالانه و انتقال مانده به کارتکس سال بعد
مسئول دبیرخانه:
شرح مسئولیت و اختیارات :
1- کنترل در امور ثبت و توزیع و تفکیک نامه های وارده به شهرداری و ارجاع به دوایر ذیربط
2- کنترل و تصحیح نامه های صادره از نظر آیین نگارش
3- حفظ و نگهداری کلیه اسناد و اوراق و سوابق اداری واحد مربوطه
4- نظارت مستمر در حسن اجرائی امور دفتری و چگونگی ورود و خروج مکاتبات
5- ارجاع سوابق و پرونده های صادره به واحد های مربوطه و بایگانی
6- تطبیق پیش نویس های اداری و تهیه گزارشات و ارائه آمارهای لازم
7- تطبیق پیش نویس ها و نامه های تایپ شده
8- تحویل نامه های صادره به ارباب رجوع
9- تفکیک نامه های وارده و صادره و ارسال رونوشت نامه ها به واحد های مربوطه
متصدی امور دفتری دبیرخانه:
شرح مسئولیت و اختیارات :
1- تایپ نامه ها
2- ثبت نمودن نامه ها
3- ارجاع نامه ها توسط اتوماسیون اداری به واحدهای مربوطه
4- پرینت نامه ها
5- اسکن نامه های وارده در سیستم اتوماسیون اداری
6- ارائه آمار ماهیانه
7- ثبت نامه ها در دفاتر