اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی
اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی
اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی دانشکده داروسازی
اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی دریافت کننده در میان تمامی دانشکده های داروسازی سراسر کشور را خدمت سرکارخانم دکترشاه حسینی وسایر همکاران دست اندرکار دانشکده تبریک عرض می نماییم.
روابط عمومی دانشکده
نظر