• تاریخ انتشار : 1394/04/01 - 09:45
  • بازدید : 2489
  • تعداد بازدید : 82
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی

اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی

اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی دانشکده داروسازی

اخذ پروانه اشتغال از سوی سازمان انرژی اتمی به عنوان اولین آزمایشگاه رادیوفارماسی دریافت کننده در میان تمامی دانشکده های داروسازی سراسر کشور را خدمت سرکارخانم دکترشاه حسینی وسایر همکاران دست اندرکار دانشکده تبریک عرض می نماییم.

 

روابط عمومی دانشکده

  • گروه خبری : آرشیو اخبار دانشکده داروسازی
  • کد خبر : 20929
کلید واژه

نظرات

0 تعداد نظرات

نظر

×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست